Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej ! Ja jag är mycket nöjd med den . Och lätt monterat var den också .Försöker fixa bilder lite senare ..Behöver hjälp med det ....vet inte hur man gör...Men kom gärna och titta .Det är ju inte så längt till oss .
Hej ! Ja jag är mycket nöjd med den . Och lätt monterat var den också .Försöker fixa bilder lite senare ..Behöver hjälp med det ....vet inte hur man gör...Men kom gärna och titta .Det är ju inte så längt till oss .
Detta är iu ett bättre köp,en Webasto 4 Kv diesel,komplett med tidur och bränslepump och hela monteringssatsen.En Webasto direkt från Tyskland ( Ebay) för 675€ är ju inte heller fel och då finns
det delar o service attt tillgå!
Gott nytt År på er alla !
Tom
Standheizung Webasto Thermo Top E für Diesel + Uhr | eBay
Nej tyvärr har jag ingen i min husbil men det är på önsklistan och då blir det enHej Tom
Detta verkar spännande. Har du en sådan och även installerat den i din HB?
lenmar