2 mil.....Vilken omkrets har ditt resande i dag?
Skojja bara. Kör ca 1500 mil/7 månader/barmarkstid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
2 mil.....Vilken omkrets har ditt resande i dag?
Tänkte väl det. Tror faktiskt att jag har sett dig flera mil från Solna!2 mil.....
Skojja bara. Kör ca 1500 mil/7 månader/barmarkstid
Stämmer faktiskt. Om några veckor syns vi i skåneTänkte väl det. Tror faktiskt att jag har sett dig flera mil från Solna!![]()
Men sen tillkommer frakten till Sverige!Hej
Dagens Pris på diesel i Torrevieja: 1,19 euro/l = ca 13,33 kr/l
För en som är ny!Rabatten är 1:11 kr/liter på Diesel räknat på Såifas listpris som fastställs varje måndag och sedan gäller en vecka. Igår, söndag 16/6, tankade jag båda bilarna fulla för 16:53, vilket då var 1:11 lägre än listpriset som faställdes måndagen den 10/6. Visst kan priserna flukturera vid pump, men rätt använt är våra ÅFA/Såifa priser hos Preem svårslagna.