• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dethleffs import Tyskland

• Startad av Startad av F.d. 53798
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 53798

Guest
Hej
Köpte en Dethleffs 6658 i höstas från Svensk återförsäljare. Den är sedan tidigare importerad från Tyskland. Parabolen är en TELCO och min fråga är kan jag få den att fungera även i Norden.Det som saknas är Satelite delen till TV:n
:spinny:
Hälsningar
Thomas

Bilagor

• IMG_1677.JPG
    IMG_1677.JPG
    1,6 MB · Visningar: 4
  • IMG_1679.JPG
    IMG_1679.JPG
    1,3 MB · Visningar: 6
Sv: Dethleffs import Tyskland

Tack för ett snabbt svar. Vart vände du dig då till o är det den stora svarta boxen som programmeras om?

Sv: Dethleffs import Tyskland

Den svarta boxen kopplas ihop med datorn via en USB-kabel, det var "bara" att ladda ner och installera programmet och sedan klicka "next", "next" osv.
Hälften vågat hälften vunnet :)

Tag hjälp av någon IT-van om du vill hålla handen, det har runnit många tankar genom huvudet sedan jag fixade min box så håll tillgodo med det jag skrev i den länkade tråden.

/Tommy

Tillbaka
Toppen