• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dags för omklädsel

Globetrotter

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
27312
Medlemskap
2025
Gjorde en förfrågan på omklädsel av dynorna. (Kolbäck)
Offert 27-30", på två raka soffor.
Lite magstarkt tycker jag.
Ser en tendens att liksom båtfolket bli en bra mjölkko.
Fast man har husbil.
Tror att jag ska göra en prisförfrågan i våra länder söderut.
Någon som varit före mig i den tanken?

Senast ändrad:
JA. Vi bytte på dynan och ryggstödet på vår soffa och det blev väldigt snyggt. Men detta var i januari 2018 så priserna har väl justerats en aning;) sedan dess. Vi betalade 160€, detta var under lågsäsong så atelier dos Tecidos hade tid över. Annars har dom fullt upp med alla hotell osv. Ligger längs med 125:an en bit öster om Albufeira om du har tänkt komma förbi Algarve:cool:

JO, så hade vi en kompis också som hade ordnat med en privat "esfador". En Hymer där han klädde om rubbet, soffor o framstolarna med svart skinn och ett inpräglat mercedesmärke på ryggarna. Vi tror att han betalade motsvarande 25´SEK. Och inte vet vi var, men i närheten av Guia-shopping. Alltså i närheten det också:cool:

Tillbaka
Toppen