• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dags för omklädsel

Globetrotter

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
27312
Medlemskap
2026
Gjorde en förfrågan på omklädsel av dynorna. (Kolbäck)
Offert 27-30", på två raka soffor.
Lite magstarkt tycker jag.
Ser en tendens att liksom båtfolket bli en bra mjölkko.
Fast man har husbil.
Tror att jag ska göra en prisförfrågan i våra länder söderut.
Någon som varit före mig i den tanken?

Senast ändrad:
JA. Vi bytte på dynan och ryggstödet på vår soffa och det blev väldigt snyggt. Men detta var i januari 2018 så priserna har väl justerats en aning;) sedan dess. Vi betalade 160€, detta var under lågsäsong så atelier dos Tecidos hade tid över. Annars har dom fullt upp med alla hotell osv. Ligger längs med 125:an en bit öster om Albufeira om du har tänkt komma förbi Algarve:cool:

JO, så hade vi en kompis också som hade ordnat med en privat "esfador". En Hymer där han klädde om rubbet, soffor o framstolarna med svart skinn och ett inpräglat mercedesmärke på ryggarna. Vi tror att han betalade motsvarande 25´SEK. Och inte vet vi var, men i närheten av Guia-shopping. Alltså i närheten det också:cool:

Tillbaka
Toppen