• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dölja reg.skylt

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.116
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Jag hänvisar till en tidning och anger vilken sida artikeln är på. Då kan du ju inte dra igång en diskussion med mig när du läst en annan artikel från den 8 oktober. Det kan ju bara bli fel. Fråga en vän som har SDS eller åk till biblioteket när det är öppet.

Om jag nu skall använda dina ord.... Så blir det nu dummare och dummare.. Om du inte läser hela mitt inlägg innan du svarar mig.... :rolleyes:
Jag skrev ju bla att jag är i Igoumenitsa och där har biblioteket säkert inga svenska tidningar :eek: och ej har mina vänner här i Grekland någon svensk tidning...
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.682
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Om jag nu skall använda dina ord.... Så blir det nu dummare och dummare.. Om du inte läser hela mitt inlägg innan du svarar mig.... :rolleyes:
Jag skrev ju bla att jag är i Igoumenitsa och där har biblioteket säkert inga svenska tidningar :eek: och ej har mina vänner här i Grekland någon svensk tidning...
Det kan ju vara så att det är bättre att vänta med att delta i diskussionen tills man har läst materialet som diskuteras? ;)
 

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.337
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
Jag hänvisar till en tidning och anger vilken sida artikeln är på. Då kan du ju inte dra igång en diskussion med mig när du läst en annan artikel från den 8 oktober. Det kan ju bara bli fel. Fråga en vän som har SDS eller åk till biblioteket när det är öppet.
Hävdar du att detta är ensamt enda tillvägagångssättet för inbrott, för utom det är det som står i SDS?
 
Senast ändrad:

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Inlägg
3.527
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2024
Hävdar du att detta är ensamt enda tillvägagångssättet för inbrott, för utom det är det som står i SDS?
Jag hävdar ingenting, var kan du läsa att jag gör det. Jag har läst tråden och läst alla gissningar. När jag nu läste Sydsvenskan i morse så kom jag att tänka på denna tråd. Jag kan inte hjälpa att den ligger så man måste betala för att läsa. Men om man nu får tag i artikeln (kompis, granne, jobbe kollega, läsplatta eller bibliotek) så kan man få förståelse för inlägg ett. Grundfrågan från Ystad reningsverk.
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.599
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Jag hävdar ingenting, var kan du läsa att jag gör det. Jag har läst tråden och läst alla gissningar. När jag nu läste Sydsvenskan i morse så kom jag att tänka på denna tråd. Jag kan inte hjälpa att den ligger så man måste betala för att läsa. Men om man nu får tag i artikeln (kompis, granne, jobbe kollega, läsplatta eller bibliotek) så kan man få förståelse för inlägg ett. Grundfrågan från Ystad reningsverk.
Du, som verkar ha tillgång till artikeln i Sydsvenskan och som dessutom visat att du är skrivkunnig, kan väl göra den resumé som jag så länge efterlyst.

Att göra en resumé, eller citera ur en artikel, strider inte mot lagen om upphovsrätt så länge källan anges. Givetvis får inte innehållet förvanskas.

Pålle
 
Toppen