HasseJornen
HBK Medlem
Hej Hasse, det vore toppen om du kunde skriva och lägga upp en lättförståelig beskrivning !
/Thomas
Ska se vad jag kan göra...
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Hasse, det vore toppen om du kunde skriva och lägga upp en lättförståelig beskrivning !
/Thomas
Jag tror inte VPN anslutningen påverkar mängden data, den begränsningen ligger nog i abbomanget.Ni som har använt VPN inom EU. Innebär VPN-kopplingen också att. 30-GB gränsen sätts ur spel och att ni kan utnyttja hela datamängden ?
ERIKPER
Hej Rolf!Använder Apple TV hemma ochchromecast i husbilen så länge jag är i Sverige
När jag åker utanför Sverige använder jag kabel mellan tv och iPad/iPhone.
Rolf
Nu kommer jag in lite på ett sidospår men kanske finns nån i klubben som löst detta. Om man har en Tiny Doavado router med sig och köper tex free surfkort i Kroatien och dela denna till mobilen för att se tex viaplays svenska kanaler, är det lättar att använda den inbyggda vpn i Dovado eller ska ma har en vpn i plattan eller mobilen man streamar med?
VPN