• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campingbil

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 22252

Guest
Sv: Campingbil

Till sist har jag fallit till föga och annonserat ut caddyn på blocket givetvis under husbilar, jag har ju en riktig husbil nu som man kan bo längre tider i.
Får se om det finns något intresse, borde ju vara perfekt för såna som vill åka och fiska några dagar eller vara med på något evenemang.
Tänkte verkligen behålla den la ut rätt mycket pengar på den förra året för att få den i fint skick.
Men kan vara bättre att använda pengarna till en långresa i höst/vinter med den stora bilen.
Den har ju stått avställd hela vintern men varje gång jag startat den har det varit som man parkerat dagen före, inte en tvekan inte ens rök från avgaserna som det var i höstas, fick nog lite dålig båtdiesel, tankade i den vanliga och då försvann problemet.
Blir den såld så rapporterar jag det och blir den kvar så blir det kanske en fortsättning.
 
F

F.d. 22252

Guest
Sv: Campingbil

Ja då får man rapportera att Caddyn är såld till en ung friluftsintresserad tjej från Umetrakten som ska utforska Sverige.
Det var roligt att den kom i rätta händer.
Så för min del är tråden avslutad men kanske den fortsätts av den nya ägaren?
Roligt att så många läst det jag skrivit, men nu blir det stora husbilen som börjar bli färdig -tror jag.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen