• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Camping eller inte?!!

jostr

HBK Medlem
Inlägg
44
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
4969
Medlemskap
2024
Sv: Camping eller inte?!!

Bara i den här tråden:

Jag tycker det är väldigt konstigt att man i detta forum gör uppenbara feltolkningar om vad som gäller för husbilar och husvagnar.

Vi skall var noga med informationen i detta forum tycker jag så att ingen blir lurad att göra fel.

HBK Husbilsplatser innehåller tyvärr en del felaktigheter, jag hoppas det blir ändrat så att man inte lurar någon att bryta mot ordningsföreskriften.

Man skall inte lura folk att tro att det är ok att övernatta på parkeringar som är anvisade för parkering av husvagnar och husbilar, vill de bryta mot de lokala ordningsföreskrifterna kan de göra det på eget bevåg.

Herre gud så dumt. Om husbilsturister blir lagförda p.g.a. att de har följt råden om lämpliga övernattningsplatser under HBK-husbilsplatser, betalar husbilsklubben ev. rättegångskostnader då?

Trådens början handlar om att det står fel info. ang. Halmstad under fliken HBK-husbilsplatser och att man på Husbilsklubben vägrar ändra på dessa felaktigheter.

Jappe

Är det att misskreditera när man påtalar sådant som av någon anledning blivit fel???
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Camping eller inte?!!

Aha! Nu förstår jag syftet med jostr:s kampanj. Idag lade han ut en reklamsida för City Camp Halmstad här på forumet. Naturligtvis vill dom ha in parkeringsövernattarna på campen.

Jappe
 
Senast ändrad:

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Camping eller inte?!!

Aha! Nu förstår jag syftet med jostr:s kampanj. Idag lade han ut en reklamsida för City Camp Halmstad här på forumet. Naturligtvis vill dom ha in parkeringsövernattarna på campen. Är den annonsen förenlig med forumreglerna förresten?

Jappe

Anade väl att det var f_nskap i görningen :yes:

/Pelle
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Camping eller inte?!!

Undrar hur det förhåller sig egentligen? Antingen är jostr en bra lokalpatriot som slår ett slag för sin kommun vilket är hedervärt eller så har han någon anknytning till City Camp Halmstad :D

Bennie
 
Toppen