• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campercontact, gratis eller betalversion?

Eva o LO

HBK Medlem
Inlägg
56
Kommun
Växjö
HBK-Nr
20636
Medlemskap
2024
Vad är det för skillnad mellan gratisversionen och betalversionen av Campercontact? Och vad kostar ett års abonnemang?
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.599
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Vad är det för skillnad mellan gratisversionen och betalversionen av Campercontact? Och vad kostar ett års abonnemang?
Om jag minns rätt finns inte möjligheten att söka med filter i gratisversionen och kanske inte heller värderingar av andra som besökt ställena. Det kostar ca 50kr/år och jag vet jag tyckte det var värt pengarna när jag uppgraderade.
 
F

F.d. 14324

Guest
Tja, förr fungerade gratisversionen rätt okej vill jag minnas men numera när min prenumeration löper ut, vilket den gör en gång om året har jag märkt, så visas en karta med alla ikoner men bara ett fåtal demoplatser går att öppna och läsa om. Därför är gratisalternativet inget alternativ för mig som ofta använder mobilen. För PC är gratisalternativet fortfarande okej.
Har inte exakt pris men jag vill minnas att jag betalade 70-80 kronor för appen när jag förnyade den för ett par veckor sedan. (kanske var en tia mer eller mindre)

mvh jocke
 
Toppen