• Vill du prova på "Ett måste i varje husbil"? Klicka på "Husbilsplatser" i den blå menyraden.
    Våra demo-husbilsplatser finns i Göteborgs Norra Skärgård
    Mer information om programmet, klicka här.

Campercontact, gratis eller betalversion?

Eva o LO

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
20636
Vad är det för skillnad mellan gratisversionen och betalversionen av Campercontact? Och vad kostar ett års abonnemang?

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Vad är det för skillnad mellan gratisversionen och betalversionen av Campercontact? Och vad kostar ett års abonnemang?
Om jag minns rätt finns inte möjligheten att söka med filter i gratisversionen och kanske inte heller värderingar av andra som besökt ställena. Det kostar ca 50kr/år och jag vet jag tyckte det var värt pengarna när jag uppgraderade.

Sjöberg

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
7228
Tja, förr fungerade gratisversionen rätt okej vill jag minnas men numera när min prenumeration löper ut, vilket den gör en gång om året har jag märkt, så visas en karta med alla ikoner men bara ett fåtal demoplatser går att öppna och läsa om. Därför är gratisalternativet inget alternativ för mig som ofta använder mobilen. För PC är gratisalternativet fortfarande okej.
Har inte exakt pris men jag vill minnas att jag betalade 70-80 kronor för appen när jag förnyade den för ett par veckor sedan. (kanske var en tia mer eller mindre)

mvh jocke

Toppen