WalsanJ
HBK Medlem
Ja de e de, å tråkigt.
Jag åker hellre ner till garaget och fixar med husbilen![]()
Hej.
Precis som min man! Hellre fixar med husbilen än med huset!
Ja de e de, å tråkigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja de e de, å tråkigt.
Ja de e de, å tråkigt.
Tack Ingegerd och Hasse för de vänliga orden, det kan behövas för vårt senaste projekt. Det är tur att jag är gift med en mycket händig och framförallt en kvinna fylld av positiv energi och handlingskraft.Goderafton Los Suecos ! En får gratulera till att ha blivit "månskensbonde" om än i liten skala, det måste vara jättehärligt med ett så fint andningshål i det fagra Hälsingland, man kan undra om Ni har blivit inspirerade av Kalle & Brita Sackari Wahlström med deras teveprogram "Hjälp vi har köpt en bondgård"
Lycka till med "pullorna" och annat, själva brottas vi vidare med cancer i dessa coronatider
Hasse & Ingegerd

Kan det vara den här gruppen?...
Det fanns en annan grupp också, som hette Mikael & Salt 'n Peppar, har jag för mig. De gjorde en jättepoppis låt, men tyvärr gav jag bort den singeln och jag hittar inget om dem på Google.
Detta var typ i mitten av 70-talet!!

Fantastisk fin sysselsättning Daniel, du kommer på knepet med surdegsjäsning efter ett tag. Jag har hållit på med det i flera år och hamnat i en återvänds gränd där jag åt bara mitt eget bröd. Problemet blev att hålla fingrarna borta från tjocka smörbelagda skivor i tid o otid. Just nu testar jag att göra lufttorkade produkter som pancetta, coppa och lite lufttorkade korvar vilket passar utmärkt till surdegsbröd, dock livsfarligt om man har dålig karaktär...... Först efter tredje försöket blev resultatet acceptabelt så det finns en del kvar för mig att lära.
Du behöver ett bättre recept på bröd,,,,,,Tack för att Du tog dig tid att hjälpa mig.
Hade precis hittat democh kompl mitt inlägg. Lycka! Fast jag hittar inte låten jag vill höra och inte kan namnet på.
Tur att det regnar, så jag kan leta vidare.![]()
Finns ju mycket att se i närheten där man bor. Vi har tagit några korta turer med bilen bara för att komma hemifrån, ibland har vi tagit gammelbilen och kört en runda med den. Husbilen är avställd men inte inställd, kan bli en tur meden också så länge det inte är vinterväglag.Ta en biltur kanske utan att stanna där det finns folk, kaffetermos & ett par mackor vid någon typ av utsikt kanske?