Y
Yjons
Guest
Snart på väg till Mosel och Alsace. I Norge gick inte boxern. Är det någon idé att dra med tv och boxer söderut? Om den förblir svart kan den lika gärna stanna hemma.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det kan nog stämma. Vilken sorts lastbil har du för att transportera en sån parabol, sen måste man nog tänka på att det blir bredlast och att man måste ha med sig en följebilTjaa, det beror väl på hur du plockar hem signalen. Antenn, tji boxer utomlands! Parabol, visst. Men här på forumet har jag lärt mig att diametern på parabolen är avgörande. Med tillräckligt stor parabol kan man tydligen se svensk TV ända ner till södra Spanien.
En digitalbox har du med all säkerhet hemma, om du ser på TV överhuvudtaget, anars kan du inte se någotSvimma inte nu men jag har upptäckt en allvarlig kunskapsbrist hös mig och därför frågar jag: vad är en digitalbox? Kostar den något och var köper man den i så fall.
Jappe
Curtan! Jag äger ingen digitalbox. Likt förbaskat har jag massor med TV-program, huvudsakligen dumreklam och amerikansk skit.
Jappe
Anita o Jyrki skrev:...boxer-kortet kan du lämna hemma. Det gör man inget utomlands. Boxer är svenskt TV-bolag i Sverige att distribuera TV-program...
- Just jah, Boxer sänder inte över parabol. Det glömde jag. Det finns ingen möjlighet att plocka hem Boxer-kanaler utanför Sverige. Som Jyrki säger, lämna hemma det och gör plats för ett gäng skivor av Tom Petty istället. Passa även på, om platsen tillåter, lite Santana också! Eller skaffa parabol med vidhängande abonnemang.
Mors
ratata
Hej Jappe!Mina gamla "dumburkar" från förra årtusendet innehåller nog inga digitalboxar.
Kan någon här tala om vad en digitalbox är och vad det kostar? Kanske skulle jag skaffa en sådan till husbilen. Visserligen har jag ingen TV i husbilen men jag kanske skaffar mig en sådan.
Jappe