P&B
HBK Medlem
Vi har en Adria plåtis där vi tycker att bordet är för stort, skulle gärna vilja ha ett mindre och helst även fällbart, är det någon som har en idé om hur man kan fixa detta ?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Imponerande, men jag har tummen mitt i handen om jag överhuvudtaget har någonJag gjorde en ny skiva, ca 1 dm mindre på både bredd o längd. Lättviktsvariant med 22mm virke och tunn plywood över o under samt lite extra förstärkningar där foten sitter och i bakkant vid fästskenan. Dessutom lite spridda 22 mm klossar som stöd innan skivorna limmades samman. Slipade och lackade.
-Jag ska väl inte påstå att det ser proffsigt ut men det fungerar utmärkt för oss i alla fall!
Båttillbehörsbutiker har även bordsskivor:
Bord
www.hjertmans.se
TackBåtbord - Bord & Stolar - SEASEA
Utforska SEASEAs båtbordssortiment och lägg till elegans och funktionalitet till din båtinteriör.www.seasea.se
Dialog Interiör i SkärhamnVi har en Adria plåtis där vi tycker att bordet är för stort, skulle gärna vilja ha ett mindre och helst även fällbart, är det någon som har en idé om hur man kan fixa detta ?
Snyggt bord, detta gör vi när vi kommer tillbaka till Sverige nästa årLät en kökstillverkare såga till och måla två skivor. Har krympt ner storleken på bredden och längden.