F
F.d. 52932
Guest
Jag Edward Reynolds, beställde orginalservice hos Ford i Eklanda Göteborg.
I reklambladet Bilia skickade ut står det bl.a : "Självklart ser vi också till att uppdatera din orginalmjukvara vid behov". 50 mil -Servicen på min Ford transit, utfördes utan anmärkning men vid förfrågan om uppdatering av mjukvara begärde verkstan extra betalning med ca 1000 kr. Detta tyckte jag inte stämde överens med reklamen i brevlådan, efter någon dag tog jag kontakt med verkstadschefen, Martin Olofsson. Först tyckte han att det var en tolkningsfråga, och när jag stod på mig att vem har tolkningsföreträde, gick han med på att jag kunde komma tillbaka och få en program uppdatering.
Verkstadens personal var trevliga och hjälpsamma, men Bilia (Ford) behöver se över sina erbjudanden som kunden kan känna sig trygga med.
Med vänlig hälsning Edward Reynolds
I reklambladet Bilia skickade ut står det bl.a : "Självklart ser vi också till att uppdatera din orginalmjukvara vid behov". 50 mil -Servicen på min Ford transit, utfördes utan anmärkning men vid förfrågan om uppdatering av mjukvara begärde verkstan extra betalning med ca 1000 kr. Detta tyckte jag inte stämde överens med reklamen i brevlådan, efter någon dag tog jag kontakt med verkstadschefen, Martin Olofsson. Först tyckte han att det var en tolkningsfråga, och när jag stod på mig att vem har tolkningsföreträde, gick han med på att jag kunde komma tillbaka och få en program uppdatering.
Verkstadens personal var trevliga och hjälpsamma, men Bilia (Ford) behöver se över sina erbjudanden som kunden kan känna sig trygga med.
Med vänlig hälsning Edward Reynolds