• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bilias reklamblad om service

F

F.d. 52932

Guest
Jag Edward Reynolds, beställde orginalservice hos Ford i Eklanda Göteborg.
I reklambladet Bilia skickade ut står det bl.a : "Självklart ser vi också till att uppdatera din orginalmjukvara vid behov". 50 mil -Servicen på min Ford transit, utfördes utan anmärkning men vid förfrågan om uppdatering av mjukvara begärde verkstan extra betalning med ca 1000 kr. Detta tyckte jag inte stämde överens med reklamen i brevlådan, efter någon dag tog jag kontakt med verkstadschefen, Martin Olofsson. Först tyckte han att det var en tolkningsfråga, och när jag stod på mig att vem har tolkningsföreträde, gick han med på att jag kunde komma tillbaka och få en program uppdatering.

Verkstadens personal var trevliga och hjälpsamma, men Bilia (Ford) behöver se över sina erbjudanden som kunden kan känna sig trygga med.

Med vänlig hälsning Edward Reynolds

F

F.d. 53394

Guest
Sv: Bilias reklamblad om service

Jag ska snart serva min ford från 2008. Var kan man hitta detta reklamblad?
MVH
Dunet

F

F.d. 52932

Guest
Sv: Bilias reklamblad om service

Hej!

Den finns hos Bilia utställnings hall, och den heter " Nytt " nr 1 2014, från din Ford handlare. Reklamen står på baksidan av broschyren ( reklambladet ).
Sista meningen i första stycket avslutas med: " Självklart ser vi också till att uppdatera din orginalmjukvara vid behov ".

Lycka till hos din Ford handlare, Edward

Toppen