• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bildtråd

F

F.d. 3088

Guest
Undrar om en bildtråd skulle funka. där man lägger in bilder av alla dess slag, vinter, höst, sommar , vår, skog , människor, båtar, lok, rallye, veteranfordon, mm.mm kvittar vem som tagit proffs eller amatör.
Om någon vill komentera bilder så är det ju kul, men kritik undanbedes (själv är jag amatör vad gäller fotografering)
jag börjar så får vi se

Bild 384.jpg

Gurra
 
F

F.d. 15832

Guest
Sv: Bildtråd

Schyssta bilder och bra idé!!! Men var är rallybilderna??? :yes:

Mvh
Rolle
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Bildtråd

Näää hasse P Det går fint med en gädda på säg 10 kilo oxå :D
Även något lite mindre funkar fint oxå:cool:
Det skall vara bilder på allt möjligt mellan himmel o jord:D

Gurra
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Bildtråd

Undrar om en bildtråd skulle funka. där man lägger in bilder av alla dess slag, vinter, höst, sommar , vår, skog , människor, båtar, lok, rallye, veteranfordon, mm.mm kvittar vem som tagit proffs eller amatör.
Om någon vill komentera bilder så är det ju kul, men kritik undanbedes (själv är jag amatör vad gäller fotografering)
jag börjar så får vi se


Gurra

Gurra är det kungagravet i Kivik?
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Bildtråd

Annars kan man ju lägga in sin bild, vad det än är för motiv och kvalité på bilden i Fotohörnan!
Kritik kan man väl lämna, men skippa den negativa!

MVH Annette
 
F

F.d. 15832

Guest
Sv: Bildtråd

Det var absolut inte menat som någon kritik från min sida. Du skrev rallybilder... och som gammal rallyåkare vill jag ju gärna se dina rallybilder. :D

lövat är lövat. :yes:

Mvh
Rolle
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Bildtråd

Det var absolut inte menat som någon kritik från min sida. Du skrev rallybilder... och som gammal rallyåkare vill jag ju gärna se dina rallybilder. :D

lövat är lövat. :yes:

Mvh
Rolle

Paradigm, jag menade inte ditt inlägg, jag menade det som Gurra skrev först :

citat:

Om någon vill komentera bilder så är det ju kul, men kritik undanbedes (själv är jag amatör vad gäller fotografering)
jag börjar så får vi se

Slutcitat

Och då menade jag i mitt svar att man visst kunde ge kritik, fast bara den positiva och skippa den negativa.


MVH Annette
 
Toppen