Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Men det är klart, ska man kunna tjäna pengar på vård och skola så ska man väl kunna bli rik på trafiksäkerhet också.
Märkligt.
Finns det ett enda exempel på avreglering inom någon bransch och där det blivit billigare eller och bättre????
Grundstenarna i ett samhälle borde alltid tillhöra folket...
Du glömde Taxi, nu kan en å samma resa i sthlm kosta mellan 180-560kr, har råkat ut för det själv..
Varning, ta inte friåkare inom taxibranschen dom har turbotaxa, det är säkert lika i dom andra storstäderna.. Använd ALLTID dom stora bolagen!!!
Finns det ett enda exempel på avreglering inom någon bransch och där det blivit billigare eller och bättre????
Grundstenarna i ett samhälle borde alltid tillhöra folket...
Jag påstår att apoteken har blivit betydligt bättre. Trevligare personal, längre öppettider, fler och mindre köer. Med tanke på din avslutning Chippen så finns alternativ. Nordkorea och Kuba är de enda länderna i världen som har statliga apotek.
Priset på kontrollbesiktning av PBII över 3,5 ton hos Besikta höjs den 1 september från 480kr till 860kr. Det är nog stor risk att de andra aktörerna följer efter.
Men posten visste man vart den låg, nu kan man få fara runt halva stan för det är alltid olika ställen man ska till och ibland även bli tvingad att åka färja för att komma åt sitt paket..
Jag har aldrig i hela mitt liv behövt besöka ett postkontor på arbetstid, dom hade väll även öppet på lördagar..
Du skriver konkurrens, men i grunden menar du privatisering!!
Den har väll alltid gjort att det har blivit dyrare eller sämre!!
På en förskola för ca 30 år sen var det 4 barn/anställd nu är den siffran ca 8barn, hur kan den konkurrensen vara bra för någon utom för ägaren????
Hej ! Jag besiktade Husbilen 3850 kg vid besiktningen på Våxnäs Pris 480 :-
Hälsningar 5081 Janneby
Jag påstår att apoteken har blivit betydligt bättre. Trevligare personal, längre öppettider, fler och mindre köer. Med tanke på din avslutning Chippen så finns alternativ. Nordkorea och Kuba är de enda länderna i världen som har statliga apotek.
Svårt att jämföra med skattefinansierad verksamhet och privat verksamhet. På nåt sätt ska verksamheten finansieras
Privatisera barnomsorgen och priset stiger 10-falt, t.ex.