Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Så långt har jag också kommit. Möjligen är det så att ingen av mina appar tillåter att bli flyttade. I Android 2.3 gick de flesta appar att flytta.
Även sygic gick att flytta med Stacts metod.
När jag flyttade Sygic till SD-kortet använde jag utforskaren i datorn och makade helt enkelt över mappen från plattan till kortet, och det fungerade.
//W
Beror det på droid-version? Jag misstänker att det mer har att göra med hur appen är gjord och hur mycket utrymme det finns på telefonen. Det är ju ganska rejält med utrymme direkt på telefonen numera...
//Stefan
När jag flyttade Sygic till SD-kortet använde jag utforskaren i datorn och makade helt enkelt över mappen från plattan till kortet, och det fungerade.//W
Tyvärr finns det endast 8 GB på Galaxy Camera varav hälften är upptaget till annat. Jag är van med det sjudubbla på mina iOS-prylar (28 GB tillgängligt). Å andra sidan är jag mer restriktiv med vilka appar jag laddar ned, mina favoriter finns inte till Android.
Tyvärr finns det endast 8 GB på Galaxy Camera varav hälften är upptaget till annat. Jag är van med det sjudubbla på mina iOS-prylar (28 GB tillgängligt). Å andra sidan är jag mer restriktiv med vilka appar jag laddar ned, mina favoriter finns inte till Android.
Imponerad, du höll dig ifrån att nämna apple i fyra inlägg i alla fall.//Stefan