Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ha-ha, du behöver TVÅ "kryssmejslar". En med Philipsspår och en Pozidrive!I bilen: En kryssmejsel, en vanlig mejsel och en liten skiftnyckel. Och silvertejp givetvis.
Resten, inklusive reservhjul samt lagningsats, är hemma. Liksom 12V dammsugare. De hittar man som sagt hos grannar, Fiat-assistans eller bensinstation.
Och på kvällen igår slocknade bordslampan med led. Fram med voltmätare för att kolla om ström finns i uttaget eller brått i ledningen eller om lampan är trasig? Men som sagt voltmätaren är hemma och vad gör man då: provar med andra lampor, tungan osv. och det var lampan. Klart!
M.a.o. det behövs ingen voltmätare! (Och skulle det behövas, vet jag att grannen här på ställplatsen i Manta Rota har en och som expert vill han alltid ställa upp!
Lämna hem dina verktyg! Om mekandet nu inte är det roligaste du vet att syssla med på resorna...
jyrki
Förra veckan blev jag stående i Skåne med en trappa som inte ville gå in. Kan man ringa Falk för sånt..?
/M
I bilen: En kryssmejsel, en vanlig mejsel och en liten skiftnyckel. Och silvertejp givetvis.
Resten, inklusive reservhjul samt lagningsats, är hemma. Liksom 12V dammsugare. De hittar man som sagt hos grannar, Fiat-assistans eller bensinstation.
Och på kvällen igår slocknade bordslampan med led. Fram med voltmätare för att kolla om ström finns i uttaget eller brått i ledningen eller om lampan är trasig? Men som sagt voltmätaren är hemma och vad gör man då: provar med andra lampor, tungan osv. och det var lampan. Klart!
M.a.o. det behövs ingen voltmätare! (Och skulle det behövas, vet jag att grannen här på ställplatsen i Manta Rota har en och som expert vill han alltid ställa upp!
Lämna hem dina verktyg! Om mekandet nu inte är det roligaste du vet att syssla med på resorna...
jyrki