F
F.d. 22252
Guest
Rullade ner till chinesen och åt tog taxi hem i motvinden, men det är söndag allt stäng ska bunkra i morgon och är vädret bra så blir det nere i hamnen där jag trivs bra.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Om jag förstår det rätt så är det inte ål längre utan pressad fisk tror jag. Ålen är det fiskestopp förVisa bilaga 162913 Visa bilaga 162912 Vi är förföljda ! Stod på Ikea Murcia då plötsligt Junis dök upp. På tal om mat visst vill man ha en ”rögad ål från Åhus ål” och inte dessa yngel som man får här på tallriken. Snart får vi inte äta nån hemma i Sverige, men här tar dom upp alla små som ska växa till sig ???
Det var en vän som bor i Torrevieja som bjöd på det när vi satt och åt.Ok. Det var ändå små hala jäklar! Svartfiske ?