Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej,Har en TP-link Archer MR200 4G-router, kör direkt på 12v i bilen , hemma är det bara att ansluta på medföljande 230v nätaggregat.
Även jag har denna tillsammans med Tele 2 och 30 GB i månaden. Fungerar otroligt bra. Jag kör med USB kabel hela tiden trots att routern ska klara sig på eget batteri i 12 timmar. En bra egenskap är att modemet kan använda sig av lokalt Wifi som brukar kunna finnas på campingar tillsammans med 4g.Vi använder denna:
Huawei E5577CS 4G LTE Router
Visa bilaga 149462
Jag använder en 12 v-adapter från Kjell.com som funkar bra. Sitter dessutom en egen säkring i den.Var hittade du 12v anslutningen/kabeln till denna, gärna länk om du har?
Jag använder en 12 v-adapter från Kjell.com som funkar bra. Sitter dessutom en egen säkring i den.