Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hade varit mycket intressant att öppna den tanken och titta. Gjorde du det?Ja det skall bytas efter 10 år enligt Truma, både slangar och regulator.
Jag bytte gasoltanken när den var 10 år, ett rosthål på en gasoltank är inte bra.
Jajjamen, Jag sågade den mitt itu.Hade varit mycket intressant att öppna den tanken och titta. Gjorde du det?
Det håller inte jag med om, inte heller besiktningteknikerna, som sätter körförbud på en tank som den nedan.Utsidan? Det är den sista sidan att bekymra sig om. Det är insidan som du vill veta skicket på
Det håller inte jag med om, inte heller besiktningteknikerna, som sätter körförbud på en tank som den nedan.
"Att gastankarna har en angiven livslängd på 20 år är inte samma sak som att tankarna ska hålla i 20 år, menar Opel."
Visa bilaga 207188
Veldig normalt for en tank som kun er lakkert montert i sprutsonen fra hjul og uten beskyttelse. De tanker som er unntatt fra prøvtrykking eog inspeksjon r de med rustbeskyttelse både innvendig og utvendig, utvendig flerlags beskyttelse. - innerst galvanisk, så en epoksy lakk med et gummiaktig belegg utenpå.
Vad spelar det för roll?Tänk på att bilden i inlägg # 10 satt på en Opel Astra CNG, årsmodell 2004, och inte på någon husbil!
Pålle
Trykket i en CNG tank er veldig mye høyere enn i LPG tank.Vad spelar det för roll?
Jo det vet jag, jag tänkte på rosrbenägenheten på utsidan.Trykket i en CNG tank er veldig mye høyere enn i LPG tank.