J.Bergsten
FD HBK Medlem
Igår när jag åter kollade på Fiat camper appen så var det rött , har dockinte hört något frånåterförsäljaren
(Rapido 665 - 2017)
(Rapido 665 - 2017)
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Läste på Fiats app att min skulle åtgärdas, fel 6172 fixades på 10 minuter.Vi fick brev från FCA om återkallelse av ??? ???. Kod 6172. Påverkar motorstyrningssystemet.
Hej!Var på Fiat verkstad (västerås) igår för att höra vad som skall åtgärdas. har ej hört något från Fiat innan, utan "syns" i Fiat appen. Enligt Fiat, så är det en "klämma" på något rör! Dessutom "om" det är fel på tändningslåset, så skall även den bytas och till sist en "frivillig" uppdatering av mjukvara. Är det någon på forumet som gjort denna "frivilliga" uppdatering och vad gör den isf. Fick ej något svar på denna fråga på Fiat!
Man är lite skeptisk till vad denna uppdatering gör, blir bilen slöare mm.
Det är motor o chassienr som styr ev. Uppgraderingar o kampanjer. Inte typ godkännande.Jag har E1*2007/46*0766*15 och den har fortfarande inte fått kallelse för service
Var in med min husbil, Fiat 150 hk, den 17 maj för återkallelse på tre punkter. Nu har det dykt upp en ny enligt appen, kod 3428. Vet någon vad den åtgärden består av?