J.Bergsten
FD HBK Medlem
Vilken flik i appen kan man se om man omfattas av detta ??
Har en Rapido 665 årsmodel 2017.
//Jörgen
Har en Rapido 665 årsmodel 2017.
//Jörgen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
men det bryr jag mig om då jag eventuellt måste skruva en del självMin lämnas på morronen hämtas på eftermiddagen. Vad dom gör, ingen aning. Det bryr jag mig inte om. Huvudsaken allt går rätt till och garantin fortsätter att gälla
Ber om ursäkt att det blev citerar dig. Får skylla på förstora fingrar på mobilen Har ändrat detta numen det bryr jag mig om då jag eventuellt måste skruva en del själv
Varför citerar du när du ändå inte kan svara på vettigt sätt?
Har gjort så, tycker ändå att Fiat borde ha koll på var deras produkter tar vägen, vilken fabrikant som inhandlat respektive enhet spelar inte någon roll. Min garanti är ju just hos Fiat.
Låter som samma som för oss, alltså inte detta EGR problem.Var på Fiat verkstad (västerås) igår för att höra vad som skall åtgärdas. har ej hört något från Fiat innan, utan "syns" i Fiat appen. Enligt Fiat, så är det en "klämma" på något rör! Dessutom "om" det är fel på tändningslåset, så skall även den bytas och till sist en "frivillig" uppdatering av mjukvara. Är det någon på forumet som gjort denna "frivilliga" uppdatering och vad gör den isf. Fick ej något svar på denna fråga på Fiat!
Man är lite skeptisk till vad denna uppdatering gör, blir bilen slöare mm.
Låter som samma som för oss, alltså inte detta EGR problem.
På vår skulle en uppdatering göra bilen slöare, men vi har BSR
Hur kan det vara möjligt att en uppdatering kan göra bilen slöare? Kräver inte Fiat att man ska ha den senaste programvaran för att dom vet att det är det bästa för bilen. tänker på min nya Passat där man får lite medelande om att man ska komma till verkstan för att uppdatera programvaror för att tillverkaren kommit på att det är det som fungerar bäst.
DÅ vi har en BSR mjukvara så försvinner den om bilen uppdateras med en Fiat mjukvara, men jag har så jag kan lägga in BSR igenHur kan det vara möjligt att en uppdatering kan göra bilen slöare? Kräver inte Fiat att man ska ha den senaste programvaran för att dom vet att det är det bästa för bilen. tänker på min nya Passat där man får lite medelande om att man ska komma till verkstan för att uppdatera programvaror för att tillverkaren kommit på att det är det som fungerar bäst.