Ja tyvärr.
Jag är lite av en nattuggla ibland, och "roade" mig med lite envist sök på nattkröken och hamnade både i Polen, Frankrike och Tyskland m.m. och inte bara då på deras eBay.
Det är bara att konstatera att det dyker upp många träffar och bilder, men väl där så finns det inget utan gammalt ligger kvar.
En utländsk firma som körde utbytes, en trasig mot direktleverans av en annan renoverad hade ett flertal varianter men till just din 12/12 så stog det, ingen utbytes i lager, endast snabb rep. av den de får in. o.s.v.
På utländska forum så finns ofta förslaget att koppla in en annan laddare till den för den verkar vara en svag länk. Det verkar också finnas ett relä som brukar bråka. Men det är ju ingen tröst när du inte ens har lådan med kopplingsplintarna.
(Men åter (ursäkta), i en så här gammal bil som inte har några underliga finesser som behöver luras till funktion, så borde det faktiskt vara enklast att riva ut allt, och då menar jag även mätare och knappar, sladdhärvor m.m. som alla underliga uttag går till.
Egentligen så behövs det ju inte så mycket för att allt skall funka, en huvudbrytare, några reläer som styrs av D+, en bra laddare, kanske en laddboster t.o.m. och en bra batterimätare på bodelen som håller reda på laddning och innehåll.
Vet inte hur din panna klarar sig utan originaldisplayen på bilen om de har den styrd därifrån? Men även det borde gå att lösa.
Ja, jag vet att det inte är "bara" och man måste nästan (kunna) göra allt själv för att få det ekonomiskt vettigt. Men det borde vara enklare att börja om helt från början med ett enkelt system i stället för att reda ut sladdarna i det gamla utan en ny/beg box.)
M. mycket v.h. JANKRO.