• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ALDE en av många få leverantörer som verkligen bryr sig om sina kunder

Night hawk

HBK Medlem
Inlägg
448
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
27533
Medlemskap
2025
Vi har nog, i alla fall några av oss, lite tendensen till att ofta försöka hitta fel hos andra.
Vi är i alla fall extremt snabba med att omtala just fel som begås av andra...

Jag har ambitionen att ändra mig och vill idag HYLLA en leverantör som verkligen förstått.
Förstått vikten av att göra sig tillgänglig, tydligt klargöra telefon och mejladresser OCH som
svarar och SNABBT dessutom.

All heder till Per Karlsson/Servicechef på ALDE International Systems AB i Färlöv. Jag fick svar på min första fråga
till dem inom 20 minuter från det att jag mejlade OCH sedan fortsatte svaren att ramla in på mina följdfrågor i
rask takt. Det är ovanligt att få sådan uppmärksamhet idag och jag vill verkligen hylla ALDE för deras servicenivå.
Outstanding !

(Jag jämför med Telia där det idag är i stort sett omöjligt att få någon att ta ansvar. Dessutom omöjligt
att få grepp om ett telefonnummer eller en mejladress till någon ansvarig. Alla verkar gömma sig...)
 
Vi har nog, i alla fall några av oss, lite tendensen till att ofta försöka hitta fel hos andra.
Vi är i alla fall extremt snabba med att omtala just fel som begås av andra...

Jag har ambitionen att ändra mig och vill idag HYLLA en leverantör som verkligen förstått.
Förstått vikten av att göra sig tillgänglig, tydligt klargöra telefon och mejladresser OCH som
svarar och SNABBT dessutom.

All heder till Per Karlsson/Servicechef på ALDE International Systems AB i Färlöv. Jag fick svar på min första fråga
till dem inom 20 minuter från det att jag mejlade OCH sedan fortsatte svaren att ramla in på mina följdfrågor i
rask takt. Det är ovanligt att få sådan uppmärksamhet idag och jag vill verkligen hylla ALDE för deras servicenivå.
Outstanding !

(Jag jämför med Telia där det idag är i stort sett omöjligt att få någon att ta ansvar. Dessutom omöjligt
att få grepp om ett telefonnummer eller en mejladress till någon ansvarig. Alla verkar gömma sig...)
Jag har exakt samma erfarenhet. Jag blir uppriktigt glad av att ha med dom att göra:D
 
Truma flög upp en tekniker från Tyskland när vår sju år gamla Truma-panna small på nyinköpt begagnad husbil från RA Motor.

Fick en ny panna installerad utan kostnad.
Bra agerande där också från Truma och bilhandlare.
 
Har varit där också, fast pris på jobbet. Men man kunde inte göra allt, men då drog man av på priset. Kan tyckas självklart men så är det inte för alla. Fick även en vintermössa, skall man använda den då pannan inte fungerar?
 
Kan bara instämma! Hade krångel med displayen till Trumavärmen i våras, på väg hem från vintervistet på GranCanaria. Efter en kall Skånenatt ringde jag till Alde och fick komma direkt. Naturligtvis var det jag som strulat till det efter ett säkringsbyte, har ju inte behövt anv värmen så mkt. De fixade snabbt så allt fungerade igen o jag fick en tålmodig genomgång av displayen dessutom, allt utan kostnad. All heder till ett sånt företag!
 
Kan bara instämma, kanon service både på plats (numera) men även med råd & tips på distans. Det är just så här kundvård skall se ut.
PS. Minns ni SAS Janne: ”SAS flyger inte flygplan, de flyger kunder, annars blir det inga affärer”. DS.
 
Tillbaka
Toppen