Night hawk
HBK Medlem
Vi har nog, i alla fall några av oss, lite tendensen till att ofta försöka hitta fel hos andra.
Vi är i alla fall extremt snabba med att omtala just fel som begås av andra...
Jag har ambitionen att ändra mig och vill idag HYLLA en leverantör som verkligen förstått.
Förstått vikten av att göra sig tillgänglig, tydligt klargöra telefon och mejladresser OCH som
svarar och SNABBT dessutom.
All heder till Per Karlsson/Servicechef på ALDE International Systems AB i Färlöv. Jag fick svar på min första fråga
till dem inom 20 minuter från det att jag mejlade OCH sedan fortsatte svaren att ramla in på mina följdfrågor i
rask takt. Det är ovanligt att få sådan uppmärksamhet idag och jag vill verkligen hylla ALDE för deras servicenivå.
Outstanding !
(Jag jämför med Telia där det idag är i stort sett omöjligt att få någon att ta ansvar. Dessutom omöjligt
att få grepp om ett telefonnummer eller en mejladress till någon ansvarig. Alla verkar gömma sig...)
Vi är i alla fall extremt snabba med att omtala just fel som begås av andra...
Jag har ambitionen att ändra mig och vill idag HYLLA en leverantör som verkligen förstått.
Förstått vikten av att göra sig tillgänglig, tydligt klargöra telefon och mejladresser OCH som
svarar och SNABBT dessutom.
All heder till Per Karlsson/Servicechef på ALDE International Systems AB i Färlöv. Jag fick svar på min första fråga
till dem inom 20 minuter från det att jag mejlade OCH sedan fortsatte svaren att ramla in på mina följdfrågor i
rask takt. Det är ovanligt att få sådan uppmärksamhet idag och jag vill verkligen hylla ALDE för deras servicenivå.
Outstanding !
(Jag jämför med Telia där det idag är i stort sett omöjligt att få någon att ta ansvar. Dessutom omöjligt
att få grepp om ett telefonnummer eller en mejladress till någon ansvarig. Alla verkar gömma sig...)