Av någon underlig anledning får jag för mig att du inte gillar hundar.

Själv har jag haft hund, jag har tränat hund, jag har tävlat med hund, jag har vunnit lydnadstävlingar med hund, jag har jobbat med hund, men måste ge dig rätt på en punkt. Våt hund luktar för jävligt! Men vi är för första gången på 50 år utan djur och det är också för jävligt! Ibland gillar jag djur mer än människor!
Det är bra att du haft ordnng på dina hundar det är ju det som är problemet är man sen äldre och har problem med sej själv ska man inte skaffa en hund som kanske någon annan ska ta hand om när man inte kan.
Min fd lär sin hund att lyda på ryska kommandon när hon blir sjuk inte om utan när så blir det nästan omöjligt för någon annan att ta hand om den.
Jag tror vi lämnar det ämnet nu.
Har regnat hela tiden så totalt handlar det om ett dygn innan det är klart.
Den tyska grannen mittöver har problem dels blir det bassäng på taket och inte många tak klarar att ligga under vatten länge.
Sen rinner det in vatten vid fönstret går att se härifrån han har sökt med ficklampa men har inte löst problemet.
Eftersom inte mycket händer tänkte jag ta upp en sak som ligger utanför hbk.
Det är kontakter människor emellan och hur man blir ihågkommen av andra.
När jag gick i åk 8 så fick vi en bra lärare efter att ha haft olika kvinnliga lärare som inte klarade klassen.
Vi fick en bra relation ringde upp honom 50 år senare på sätt och vis tillhörde vi kollegiet.
Ville tacka honom för den tiden och jag blev väldigt förvånad att han kom ihåg mej och kunde berätta saker jag gjort som jag glömt.
Han hade jobbat på grundskolan och haft otroligt många elever under årens lopp.
12år efter att jag slutat på Ebersteinska skolan i norrköping så såg jag i en tidning en liten annons att man sökte en vikarie.
Det var en av mina lärare som fått hjärtinfarkt så jag ringde till min gamle rektor och samma hände där han kom ihåg mej och stämde möte.
När jag kom dit möttes vi i klassrummet och han kom ihåg mej som om vi setts igår trots att han haft ansvar för säkert 1000 elever.
Jag var väldigt tveksam men han var helt klar över att jag skulle klara det och ville jag skulle börja nästan omgående.
På det viset kom jag in på lärarbanan som skulle vara i 30 år.
Men det finns fler exempel på att människor som träffat mej för länge sedan kom ihåg mej.
Jag beställde mat på en restaurang härnere och fick ett förslag vilket var bra. 2018 tror jag var tillbaka 2023 och frågade samma kille vad jag åt första gången jag var där Han pekade på menyn och jag beställde samma som 5 år tidigare. Hur kunde han komma ihåg vad jag beställt för 5 år sedan?
expediter som träffar massor med folk varje dag kommer ihåg mej nästan all personal här på Bahia kommer ihåg mej.
Det är ganska märkligt jag har försökt att forska i det hela eftersom jag inte tror det är vanligt.
Är det någon som vet eller kan?