• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ystad

F

F.d. 52945

Guest
Hej!
Vi har precis kommit hem efter en lugn och trevlig helg vid reningsverket i Ystad.
Jag rekomenderar verkligen denna plats, gott om utrymme och endast 2,5 km promenadvägen in till centrum.

// Pilot

Sv: Ystad

Håller vekligen med er. Vi står själv ofta där, en underbar plats

Vi upptäckte denna fina plats av en slump när vi skulle övernatta tillfälligt för natten,....Vi blev kvar i 3 dagar, och återkom tillsammans i år igen med bekanta som också har husbil, och visade denna plats. Dessutom var platsen helt gratis....otroligt.
Hälsningar från Hälsingar
Bernt

Hej!
Vi har precis kommit hem efter en lugn och trevlig helg vid reningsverket i Ystad.
Jag rekomenderar verkligen denna plats, gott om utrymme och endast 2,5 km promenadvägen in till centrum.

// Pilot

Hej!

Vi stod bredvid er med vår Adria!
Kanonställe!
MVH
Nils-Ove!:mcride:

Hej
Var ligger denna fina plats? Jag hittar den inte under Ystads ställplatser. Vad är det som är så bra med den här platsen när man har hundar?

//Karwis:)

hej på er alla, kan ni vara snälla att presentera GPS kordinaterna till detta fantastiska ställe? Skall ivär imorgon onsdag ner mot Ystad sedan blir det äppeltavlan i Kivik. Skall också proviantera havets läckerheter hos fiskhandeln i Kåseberga, dessa skall inmundigas i husbilen någonstans längs kusten, förhoppningsvis på den fina platsen i Ystad.
Ha en skön fortsättning på hösten alla HBK'are :-)

Hej Karwis. Platsen är perfekt som hundplats för det är tillåtet att ha med hundarna på strandpromenaden. Mv h. Olle.

Tillbaka
Toppen