• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Yachtsafe

J

Johank

Guest
Hej alla husbilägare!
Litar på ert omdöme och inte nåt revirpinkeri!
Jag ställde frågan till en mycket seriös återförsäljare av husbilar (BiÖ) som av leverantören (ProSafe) sa att de var återförsäljare av GSM/GPS husbilslarm.
Fick till svar av säljaren per telefon att de hade inte så mycket erfarenhet av detta larm men hade installerat ett larm vid namn Yachatsafe vid något tillfälle.
Det var några tusenlappar billigare än ProSafe med GSM/GSP men frågan är om någon här har någon erfarenhet av Yachsafe?
Deras hemsida ser ok ut, deras bolagsrapport på allabolag.se - Företagsinformation om alla Sveriges bolag (Vetel AB) ser lite skakig ut, men vilket bolag gör inte det 2013!!!
Någon som har erfarenhet av detta trådlösa larm med GPS positionering?

Är inte intresserad av att få rekommendationer av andra larm/lösningar utan endast erfarenhetsutbyte vad gäller GPS/GSM larm Yachstafe alternativt ProSafe från J R larmcentral..:yes:
 
Toppen