• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Xzent X-F270

PerAllan

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
32844
Medlemskap
2025
Undrar om någon vet bästa sättet att få igång navigation i denna? Tycker det är lite krångligt med mobilen och skulle gärna ha nav i bilens system. Är det enbart genom ett Sd-kort för typ 3000:-? Eller går det att ladda ner på något sätt?

Köpte ett Sd-kort från Kama. Tyvärr dog hela skärm, radio allt när jag satte i kortet. Har lämnat in för garanti. Så vi får väl se när de löser detta.

Undrar om någon vet bästa sättet att få igång navigation i denna? Tycker det är lite krångligt med mobilen och skulle gärna ha nav i bilens system. Är det enbart genom ett Sd-kort för typ 3000:-? Eller går det att ladda ner på något sätt?
Du torde kunna få upp mobilens skärm på navin via en USB-kabel och använda Android Link på mobilen.

Tillbaka
Toppen