• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

www.fotonatur.se

• Startad av Startad av F.d. 10362
  • Startdatum Startdatum
Sv: www.fotonatur.se

Om man luskar lite kan man se att det är en Nikon!

egenskaper.jpg

Om Inges blyghet hindrar honom kan jag berätta att han är med på Fotomässan på Elmia.

Vilken stjärnfotograf vi har i klubben, och hjälpsam är han oxså.

Har kollat på hans hemsida, vilka fantastiska bilder!
Han har en uppsättning naturfoton som är fantastiska konstverken.

Bigge

Det är en NIKON D300 m.rm. Kolla min fråga i (Fotohörnan) om minneskort där finns fler uppgifter om prylarna plus min fråga om ny kamera.

Hasse A

Jag fick ju ju 2 fri plåtar så jag ska ta mig upp o hälsa på Inge på fredag och kika på hans bilder/susanne

Susanne, då kanske syns vi där. Ska gå på seminariet kl. 14.30 i rum K11, då finns Inge där (Natura Magica)

Trevligt att fler från HBK som skall till Fotomässan på Elmia, då ses vi säkert där. Håll i plånboken bara, det kan bli dyrt att kolla på fotoprylar.

/Inge.

Senast ändrad:

Jag kommer inte att handla ngt jag handlar allt mitt i Huskvarna .Kanon service där o bra priser.

Men jag är ute efter ngt långt objektiv +500mm ska kolla efter det men man kan för lite om detta så man får nog kolla även efter sådant i Huskvarna.
Tyvärr skulle inte en extender funka till mitt 170-500 säger dom det har väl med att allt bllr mörkare kan jag tro .
Men kolla går ju.

Tillbaka
Toppen