F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Är det en tulpanlök? Kanske passar dig bra när den slår ut snart!tjena julian,,dom som känner mej påstår att ja inte har nåt huve,,bara en lök,,suck-suck
You can do whatever you like, do it your way!vi kanske tar bort den sedan när den nya e klar,,de e väl ok,
windows xp vilket jag o många med mej har skall ju läggas ner,,
har precis laddat ner nya windows8,,ett kanonprogram,,
sista dan imorron att köpa detta för bara 279 spänn,,
sedan runt 1500kr,,
kan varmt rekommendera detta,,
massor av appar,,snabbare dator,,passa på gubbar..
det ingår också ett anti virusprogramm
m.v.h.ove microsoftsson![]()
Finns ingen anledning att backa från W8 utan installera
Welcome to Classic Shell
i stället så kan ni ställa in vilket skrivbord ni önskar samt behålla de prestandaförbättringar som W8 ger.
Många inställningar men ni kan få vilket utseende som helst från Classic Windows o framåt.
Förresten Teddi!
Det har ryktats att jag nyktrades den dagen! Kommer inte ihåg så mycket! Har jag lagt in en ställplats? Var kan det ha varit?
Julian
Du menar Stina???sen har vi en gammal busschaffis![]()
Du menar Stina???
Julian
Både buss och bus! De senaste åren på linjen på Orust hade ungarna gjort en skylt till henne, den satt i framrutan "StinaLine"har hon också kört buss?![]()
synd att det idag kostar 2500 spänn,,grattis till dom som köpte för 279 spänn,,en av dom mej själv![]()