Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart  årsavgift 100 kr. 
		Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
		Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
		Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.

Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
	OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. 

i morse. Men jag känner mig helt utvilad. Vilket är bra. Här på GC är det ju lördag hela veckan, men idag är det lite extra lördag då karnevalen som pågår har lite evenemang ikväll som vi ska närvara på.
 i morse. Men jag känner mig helt utvilad. Vilket är bra. Här på GC är det ju lördag hela veckan, men idag är det lite extra lördag då karnevalen som pågår har lite evenemang ikväll som vi ska närvara på. Jättetrevligt! Dom hade hyrt ett ställe precis vid stranden typ 40 meter. (Ps! lägenheten vi har köpt och flyttar in i höst ligger bara 100 m bort) Satt och bubblade husbil GC och annat. Jättetrevligt.
 Jättetrevligt! Dom hade hyrt ett ställe precis vid stranden typ 40 meter. (Ps! lägenheten vi har köpt och flyttar in i höst ligger bara 100 m bort) Satt och bubblade husbil GC och annat. Jättetrevligt.

Damerna först!!! (antar jag, i poker alltså)

och väntar på hemgång till GC på onsdag. Ganska fullt här. Får knappt plats en cykel och några som står längst fram får nog flytta på sig till på tisdag då det är marknad. Men vi står bra. Litet problem bara att alla tömmer toa i brunnen bakom vår bil. Men det är smällar man får ta för att få stå GRATIS
 och väntar på hemgång till GC på onsdag. Ganska fullt här. Får knappt plats en cykel och några som står längst fram får nog flytta på sig till på tisdag då det är marknad. Men vi står bra. Litet problem bara att alla tömmer toa i brunnen bakom vår bil. Men det är smällar man får ta för att få stå GRATIS .
. 

Dagen efter gick vi på lokal och blåste 200 € på fina köttbitar inne i stan. Avslutade kvällen med att "gå på tappen" utanför campingen "dobble" brandy blev det några stycken.
 Dagen efter gick vi på lokal och blåste 200 € på fina köttbitar inne i stan. Avslutade kvällen med att "gå på tappen" utanför campingen "dobble" brandy blev det några stycken. : Sov gott efter det. När vi sedan checkade ut efter tre nätter gick det på nästan 90 €. Kraftiga prisökningar mot tidigare. Inte prisvärt. Jo förresten Gun & Ronny var ju där och Inger & Bosse och Peter & Gun. Så det fick väl ballansera prislappen.
: Sov gott efter det. När vi sedan checkade ut efter tre nätter gick det på nästan 90 €. Kraftiga prisökningar mot tidigare. Inte prisvärt. Jo förresten Gun & Ronny var ju där och Inger & Bosse och Peter & Gun. Så det fick väl ballansera prislappen.

Speciellt när de är i grupp...
 Speciellt när de är i grupp...

" om man tar en öl. Efter två öl är man oftast mätt och får säga nej till fler tapas (inte öl
" om man tar en öl. Efter två öl är man oftast mätt och får säga nej till fler tapas (inte öl ).
).

. Gick vidare till Anders på La Chispa och käkade en Sunday Rost med biff & pepparrot. Så gott. Där träffade vi också ett helt gäng svenskar som firade av Inger(Bosse& Inger) på födelsedagen. Vi bara kom ju liksom, så vi satt oss vid ett eget bord. Men GRATTIS ivarjefall Inger. Det var kul att träffas och välkommen till GC nästa vinter.
. Gick vidare till Anders på La Chispa och käkade en Sunday Rost med biff & pepparrot. Så gott. Där träffade vi också ett helt gäng svenskar som firade av Inger(Bosse& Inger) på födelsedagen. Vi bara kom ju liksom, så vi satt oss vid ett eget bord. Men GRATTIS ivarjefall Inger. Det var kul att träffas och välkommen till GC nästa vinter.

: Eftersom det har varit så molnigt i vinter i Malaga tidvis, har inte solpanelerna räckt till, så efoy:en (inställd att gå igång på 12,4 volt) har förbrukat 80% av dunken (ca: 700kr) Det man inte har i huvet får man ha i plånboken.
: Eftersom det har varit så molnigt i vinter i Malaga tidvis, har inte solpanelerna räckt till, så efoy:en (inställd att gå igång på 12,4 volt) har förbrukat 80% av dunken (ca: 700kr) Det man inte har i huvet får man ha i plånboken.

Stannade till vid The Game Boys som lirar musik så det dånar när de fricampar på stranden. Har sett dem åka runt sedan november. Undrar hur ungarna klarar skolan?
 Stannade till vid The Game Boys som lirar musik så det dånar när de fricampar på stranden. Har sett dem åka runt sedan november. Undrar hur ungarna klarar skolan? 

Då får man kavla upp ärmarna och visa bygden. Det blir hårt.
 Då får man kavla upp ärmarna och visa bygden. Det blir hårt. :
: 

. Kostade bara 7€ för 2 simkort i månaden, då jag är deras kund sedan tidigare. Följer med 4 GB också. (Jag behöver ha spanskt nummer ivarjefall pga leveranser och dyl) Lägger våra svenska kort på Vimla eller något tills vi ser vilken operatör som passar oss.
. Kostade bara 7€ för 2 simkort i månaden, då jag är deras kund sedan tidigare. Följer med 4 GB också. (Jag behöver ha spanskt nummer ivarjefall pga leveranser och dyl) Lägger våra svenska kort på Vimla eller något tills vi ser vilken operatör som passar oss. 
 . Hittar inge på Efoy:s hemsida. Närmaste är Elche och den vägen passerar vi inte. Åker antingen Valencia eller Biscaya. Det får vädret utvisa.
. Hittar inge på Efoy:s hemsida. Närmaste är Elche och den vägen passerar vi inte. Åker antingen Valencia eller Biscaya. Det får vädret utvisa. Vanlig metanol har jag sett i flera kinesaffärer i halvliters plastflaskor (billigt).
Du får väl borra hål och fylla på dunken i nödfall.