• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vintertristess

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2026
Vad skall man hitta på när vintermörkret råder utanför fönstret, regnet hänger i luften och vinden viner?

Jag ägnar mig gärna åt min fotohobby. Vardagsrummet byter delvis skepnad till fotoateljé.

hemmastudio.jpg

När jag är färdig och fixat lite med bilderna i datorn kan jag beskåda resultatet:

guckusko1.jpg

Sv: Vintertristess

Hej Michael!
Detta är ju helt lysande! Jag är imponerad!

Hälsningar

Hej!

Är det en Orchidé som du fotat,otroligt vackert.

Ingela

Vad skall man hitta på när vintermörkret råder utanför fönstret, regnet hänger i luften och vinden viner?

Michael, du bor i fel landsända, här uppe fattas inga fritidsinntressen vintern är härlig,
Husbilen start klar , släpet kopplat med skotern på , solen lyser , och fisken väntar,
och jag får vara frisk , kan det bli bättre, livet leker.:music-icon:

Opps , jag såg nu att jag var inne i fotohörnan.( Kamran är också med )

Mvh. :music-icon:

Otroligt snygg bild, fortsätt och låta forumet ta del av dessa är du snäll!

Mvh
Pilot

Jag tycker att Mickael skulle kunna hålla en fotokurs här på forumet.Men har han tid o lust?

Senast redigerad av en moderator:

Hej!

Jag har en liten undran om dagens fotografi väljs ut slumpvis av datorn eller om någon av web mastrarna väljer ut dem?

Hälsningar

Marie

Den bilden är ju häftig sånt får man väl aldrig se, har ju bilen under tak.

Stackars bil, nej jag föredrar blomman delvis med tanke på mitt efternamn ( Blomdahl).

Var tvungen bläddra förbi bilden med bilen fryser än.

Hej Micke du sitter en eftermiddag , jag skulle aldrig får till.Hur har du gjort ./susanne

Tillbaka
Toppen