• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vinterplats

F

F.d. 25184

Guest
Hejsan alla.

var ställer man sin husbil på vintern?
Vet någon någon som hyr ut vinterplats runt Haninge?
Om man nu inte kan ställa den på tomten.
// Micke
 
F

F.d. 4018

Guest
Sv: Vinterplats

Slagsta Marina i Norsborg hyr ut platser på ett inhängnat område bakom själva marinan. Jag har haft min husbil där under många år, tycker att det fungerar bra. En plats kostar knappt 3000 kronor per år.
Janne S.
 
F

F.d. 4067

Guest
Sv: Vinterplats

Hej!

Vi hade vår husvagn där under vinterhalvåret och fick inbrott trots att det sägs att området är bevakat med kamera!Vi pratade med Marinan om dem kunde titta på bevakningskameran men inte ett ljud från dem.Nu har vi vår husbil på Solvalla camping,man blir ganska skeptisk när man åker in där,men dessa stjärnor som bor där sköter sitt och skulle dem bli upptäckta så åker dem ut!Och dem vet att det inte blir lätt att hitta ett nytt boende.(Citerar han som håller i campingen.)Han är där året runt i stort sätt.Vi bor också i Bromma så man tar sig lätt dit.Ps.Vi hade väl otur kanske
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Vinterplats

Förra vintern hade en kompis sin motorbåt upplagd på Slagsta Marina. Trots att området är bevakat så var det någon som stal propeller och den yttra åtkomliga delen på motorn.
Kolla in Stockholm parkering via denna länk http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/239280 där kanske en bättre och säkrare plats kan hittas.
V-backen :)
 
Toppen