Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vill du ha plats inomhus eller utomhus?Hej,
Som ny ägare av husbil så letar vi efter parkering över vintern. Tips om bra, pålitliga ställen som hyr ut till humana priser.
Låter toppen. Har du kontaktuppgifter?Min kompis hyr en inhägnad uppställningsplats i Strängnäs. En bråkdel av priset mot Stockholm.
Helst inomhus.Vill du ha plats inomhus eller utomhus?
Jag återkommer. Ska kolla.Låter toppen. Har du kontaktuppgifter?
Tack.Jag återkommer. Ska kolla.
Hej, du skulle återkomma med kontaktuppgifter. För du visste någon som kunde hyra ut parkering.Låter toppen. Har du kontaktuppgifter?
Vill du ha plats inomhus eller utomhus?
Hej, finns det plats inomhus så vore det toppen.Vill du ha plats inomhus eller utomhus?
Toppen. Vad får ni betala?Jag ställde in min husbil i Tyringe bland 60 andra i lördags. Jag såg att det fanns 6 platser kvar om det nu är någon som ännu inte hittat en plats.
Hej jag har vinterförvarings plats inomhus i loge en mil norr om EnköpingHej, du skulle återkomma med kontaktuppgifter. För du visste någon som kunde hyra ut parkering.