• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vinterisolasjonsmatte?

Svein_H

HBK Medlem
Inlägg
292
Kommun
Aurskog-Høland
HBK-Nr
38519
Medlemskap
2024
Har fått svar fra RV-Masters. De har ingen ferdige matter for min bil, men kan måle og lage en mal gratis hvis jeg kommer med bilen. Har sjekket på Google Maps, og de er kun 3 timer unna, så dette kan jo bli en ypperlig liten helgetur!

Noen her inne som er kjent i området og kan anbefale steder for fricamping et par netter? Interessante steder å besøke, og ikke minst en god restaurant med godt drikke lørdag kveld, tar gjerne imot tips! :)
 

Svein_H

HBK Medlem
Inlägg
292
Kommun
Aurskog-Høland
HBK-Nr
38519
Medlemskap
2024
Masa har ikke gitt lyd fra seg på over en måned etter at jeg svarte på mailen de sendte meg. Mailen jeg fikk var kort og godt "Hej, har du adress till swerige?", hvilket jeg svarte nei på, og siden da har det vært stille fra den kanten.

RV-Masters hadde selvfølgelig stengt rundt 17. mai og himmelspretten, da jeg kunne tatt turen bort, men de er fortsatt aktuelle. I mellomtiden får jeg bare lete etter andre alternativer.
 
Toppen