• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

vinterförvaring runt Umeå

Jenny & Micke

HBK Medlem
Inlägg
215
Kommun
Umeå
HBK-Nr
765
Medlemskap
2024
Är det någon som vet om en bra vinterförvaring för vår husbil runt Umeå?

/ Micke
HBK 765
 
Senast ändrad:
F

F.d. 7747

Guest
Sv: vinterförvaring runt Umeå

;) Hej Micke !
När jag bodde i Umeå så hyrde jag under några vintrar plats för husbilen hos en firma som sålde husvagnar , snöskotrar mm.
Dom håller till i Sörfors på vattenfalls gamla verkstadsområde vid Stornorrfors kraftstation , tyvärr minns jag inte vad firman heter men du bor ju i Umeå området så du kanske vet vilka jag menar .
Det fanns plats för en 40-50 husbilar - husvagnar under tak i dom gamla verkstadslokalerna för en billig penning .
Vet inte om dom längre håller på och hyr ut men det kan du säkert kolla själv .
Rulla lungt och lycka till :rolleyes:
 

Dan Gyll

FD HBK Medlem
Inlägg
19
Kommun
Umeå
HBK-Nr
15822
Medlemskap
2022
Sv: vinterförvaring runt Umeå

Hej! Hittade av en händelse din sökning av vinterförvaring i Umeås närhet. Vet du någon bra förvaring där man även kan ta ut bilen och sedan parkera igen?

Mvh.

Dan Gyll
 

anjohn

HBK Medlem
Inlägg
431
Kommun
Umeå
HBK-Nr
1664
Medlemskap
2024
Sv: vinterförvaring runt Umeå

Hej!

Kolla om Håkan Vännman, Stöcksjö Förrådshotell, har något ledigt. Jag har min där. Området skottas, och sedan ingår en uppskottning per vinter framför porten. Annars får man betala lite extra eller skotta den delen själv. Det brukar inte vara något problem, jag använder min då och då under vintern.
 
Toppen