• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

vintercamp stockholm

F

F.d. 24895

Guest
Hej, undrar om någon har tips på vintercampingplatser i stockholm. Jag har varit i kontakt med Tanto / Långholmen men de har ingen el. Finns det andra platser?

Vänligen,
Henio:wub:
 
Inlägg
116
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
774
Medlemskap
2024
Sv: vintercamp stockholm

Hej, läste idag ett reportage i vår lokaltidning "Mitt i Järfälla" som handlade om att leva campingliv mitt i vintern. I artikeln fanns följande åretruntcampingar uppräknade.
Askrike camping, Rösjöbadens camping, Stockholms Swecamp Flottsbro, Ängby Camping och Östnora camping.
Du kan säkert hitta mer info på nätet!
/Lennart
 
F

F.d. 50097

Guest
Sv: vintercamp stockholm

Vi samlade tidigare några Stockholmscampingar i inlägget nedan. Vi vill dock varna för Solvalla camping, som inte är nåt trevligt ställe alls... Ängby kan nog vara helt ok! Ingenting är lika centralt som Långholmen och Tanto dock. Långholmen har el när de har öppet, men det är ju bara på sommaren. I Tanto kanske det kommer, men inte ännu tydligen.

Camping i Stockholm | Freedomtravel

Helena & Peter
www.freedomtravel.se
 
Toppen