• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vill bara säga hallo

Leif Karlsson

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028
Vill bara säga hej till er alla.... ny som jag är i familjen :) mitt namn är Rex och är en rottwiler på nästan 4 månader. Jag blev hämtad i onsdags i Tidaholm. Resan hem till Göteborg kommer jag inte ihåg nått... somna som en liten valp i baksätet i bilen vakna inte ens när husse gjorde paus på vägen. I dag så har vi övat på att åka husbil.... samma sak igen ...sov hela vägen...(PS tror att John Blund bor i alla bilar:p) ne nu måste jag reta katterna en stund.... ha det gott alla :):)

gooa jag.JPG
 
F

F.d. 9520

Guest
Sv: Vill bara säga hallo

Oj då kära nån....... Vi tycker att det är ganska fullt i husbilen med en bull terrier!!! Det måste vara trångt med varghundar då!!!


:spinny:
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Vill bara säga hallo

Ylwa o Tapio;

Jomenvisst, man får kliva över damerna.
Speciellt om man behöver besöka det lilla rummet mitt i natten och det ligger en 60-kilos klump tungt sovande framför dörren.

ds
 

K & P Express

HBK Medlem
Inlägg
805
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
856
Medlemskap
2024
Sv: Vill bara säga hallo

Välkommen från Boss

Rudy.jpg
 

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Vill bara säga hallo

Välkommen i den stora hundskaran i klubben. Hoppas vi får ses på någon träff.
BONZO

IMG_0144.JPG
 
F

F.d. 52979

Guest
Sv: Vill bara säga hallo

:mat:
Hej Jag heter Seja och är en jaktlabrador 5½ år gammal och älskar mat. Har varit med matte Ingalill och husse Leif sen jag kom till dom våren -03. Gillar husbilslivet. När vi står stilla sover jag under matbordet och när husse kör ligger jag mellan sätena. Sitter fast i bilbälte för hundar som är fastsatt i husse och mattes säten. Gillar när vi stannar vid nån sjö så jag kan ta mig en simtur, älskar när dom (husse matte) kastar pinnar åt mig i sjön. Ha de bra i din husbil, så ses vi kanske nästa sommar. Våran bil står på loge över vintern. Matte är inget bra på det där med att maila bilder, så därför kan ni inte få se hur fin jag är.

Seja:dog:
 
Toppen