• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vilken husbil?

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026
Varför kan man inte se i "almän profil" vilken husbil medlemmet har? Dom glömmer ofta att skriva detta när dom har fel dom vill ha hjälp med.Då får man söka på reg nr via transportstyrelsen.Visa det i profilen,det är jo trots allt en husbilsklubb.

Sv: Vilken husbil?

Hittade inget i din "allmän profil " Kan ju va bra att föregå med gott exempel ser i din avatar att din bil är lite av norrlänsk skogshuggar konst :) ( det mesta va ironi i detta inlägget ) Ha det gott alla :)

Hittade inget i din "allmän profil " Kan ju va bra att föregå med gott exempel ser i din avatar att din bil är lite av norrlänsk skogshuggar konst :) ( det mesta va ironi i detta inlägget ) Ha det gott alla :)
Nej just det!! Om Hbk skrev inn det bland alla dom andra upplysningarna som intressen m.m. i allmän profil hade du set det.Det är just det jag mener.

Det er en egne registrering som kan nås fra topplinjen Min Husbil - på denne måten kan en legge inn mer info enn bare merke/modell, og legg gjerne inn bilder av husbilen.

Jeg har funnet en feil for meg - det er bare satt av plass for en husbil og jeg har 2.

Tillbaka
Toppen