F
F.d. 25089
Guest
Hej, Kan ni tipsa om en bra GPS, vi ska åka till Frankrike i sommar, behöver köpa ny GPS, ska vara lätthanterlig, stor skärm. Bra pris. Mvh Mats
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
ja köp en ipad 2 3g version som har gps och köp Navigon så har du en asgrym navigator med STOOOOR display , samt en "dator" du kan surfa kolla mail och allt hur smidigt som helst allt i ett!
Tittta in på Pearls fabriksförsäljning i Auggen utanför Mullheim i Sydtyskland.
navigation camper, www.navgear.de/update: NavGear 6" Navigationssystem GTX 60 DVB T Camper Edition Europa - Navi Camper / Navigationsgerät
Enda nackdelen är att den inte finns med svenskt tal och text.
Pehr
Ja, gamla Navigon kan man inte lägga in egna POIs. De nya är det inga problem. Jag har själv en Navigon 70 premium och har lagt i in egena POIs.
De har samma system som Garmin.
Alla Navigon 40 och 70 serien fungerar fin fint med egna POIs och inte nog med det är det en bra GPS med lätt meny.
/ R
Hej.
På min 4310 Max går det lätt när man väl hittat vägen till funktionen.
Har använt den hela italienresan sen det visade sej att min nyuppdaterade Garmin bara hade kartor med huvudvägar i europa. helt värdelös. skall ta ett snack med Garmin efter helgen.
Jägarn![]()
Låter som ni bara har baskartan installerad på gps,en. Kolla under kartinformation om så är fallet, i så fall måste ni även installera en detaljerad karta. På min navigator heter den senaste kartan City Navigator Europe NT 2012.10. (OBS! Ta inte bort baskartan)
/ Göran
Tittta in på Pearls fabriksförsäljning i Auggen utanför Mullheim i Sydtyskland.
navigation camper, www.navgear.de/update: NavGear 6" Navigationssystem GTX 60 DVB T Camper Edition Europa - Navi Camper / Navigationsgerät
Enda nackdelen är att den inte finns med svenskt tal och text.
Pehr