• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Vilka appar, rekommenderar ni?

• Startad av Startad av perprott
  • Startdatum Startdatum
Sv: Vilka appar, rekommenderar ni?

Norska Yr.no har uppdaterat sin väderapp för iPad.

photo-768766.jpg
photo-770853.jpg
photo-773186.jpg
photo-779490.jpg

Yr.no app er og oppdatert for android, her er det en app som oppfører seg radikalt forskjellig avhengig av størrelsen på skjermen.

Coincode, betalning med telefon/platta på obemannad ställplats.

image.jpg

Hur betalar man då? Coincode låter ju som mynt, men inte har jag 50 kr i mynt….

Det är mycket enkelt, bara att skanna med mobilen/plattan som är kopplad till ditt konto.

image.jpg

Inte svar på hur man betalar…. kommer det en faktura, betalar man med kort, PayPal, Swish….?

Edit: jag gick in på coincodes sida, man betalar via WyWallet, eller kort som man har registrerat i förväg.

Senast ändrad:

Efter att ha skannat termnalen med telefonens/plattans kamera registreras betalningen som dras på brukarens konto. Ett konto som man registrerat i förväg.

Förvandla din iPhone/iPod/iPad till en övervakningskamera.

Presence heter appen som låter sig använda din IOS-enhet som en övervakningskamera.

image.jpg

Tillbaka
Toppen