• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vildmarksvägen

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Passa på att åka vildmarksvägen nu i början på juni när den öppnas mellan Klimpfjäll och Stora Blåsjön. På vissa ställen ingen risk att åka av. Häggen
i Umeå

Bilagor

• P5200019-790x592.jpg
    P5200019-790x592.jpg
    43,2 KB · Visningar: 22
Sv: Vildmarksvägen

Vi kommer att åka där i mitten av juni - startar i Bromölla 1/6, vidare via östkusten upp till Lofoten . Därifrån ner via Mo i Rana till Vilhelmina och Vildmarksvägen norrifrån. Räknar med att köra där nån gång mitt i juni. Ska hinna tillbaks till Ragglanda till midsommar.

Sv: Vildmarksvägen

Hej skulle varit mycket "spännande" & intressant, men det får bli när snön har smällt, för då går det "väl" att mötas.
Men efter firandet av 17:de maj i Bergen i år & väg 52 Hemsedal upp, & hem via 7:an till Granvin vidare 13 till Voss vidare via E16 till Laerdals tunneln & sen väg 50 hem via Gol så är man nöjd m. smala vägar, att man har Vänster backspegel intakt det är ett under!
Mvh

Tillbaka
Toppen