• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vikt igen!

Sv: Vikt igen!

Vägde upp min bil 3,500 till 3,850. Hade intyg från AL-CO,1080kr.Dom skrev endast ner diverse siffror o däckstorlek inget annat.1200kr MAXI Chassi.

Har funderingar på samma hur gick du tillväga är dålig på sånt här behöver hjälp
Gunnar

Ring AL-CO i göteborg. De vill säga om du har ett AL-CO chassie, dom hjälper dig med intyg kostar 1080 kr. Sen är det bara att beställa tid jag besiktigadei Ängelholm kostnad 1200kr. behövde ej vägas.Tel AL-CO 031578283 Fredrik. Behövs även en ny skylt i motorummet där vikt o axelbelastning står, fanns redan i min. Lycka till.

Ring AL-CO i göteborg. De vill säga om du har ett AL-CO chassie, dom hjälper dig med intyg kostar 1080 kr. Sen är det bara att beställa tid jag besiktigadei Ängelholm kostnad 1200kr. behövde ej vägas.Tel AL-CO 031578283 Fredrik. Behövs även en ny skylt i motorummet där vikt o axelbelastning står, fanns redan i min. Lycka till.

Ringt AL-CO men dom kunde inte hjälpa mig eftersom jag har en LMC så är det dom som utfärdar intyget 3500:- men det är beställt hoppas på att alt skall lösa sig
Gunnar

Tillbaka
Toppen