• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vikinglarm

Sv: Vikinglarm

Dom har lite konstiga öppettider :
Telefontider
Måndag - Fredag: 10:00 - 12:00
Måndag - Torsdag: 15:00 - 17:00
För kontakt och support på andra tider, vänligen använd ärendesystemet på http://kundtjanst.vikinglarm.se

Tider för för besök på plats
Måndag - Fredag: 12:00 - 15:00 Efter avtalad tid.

Undantag från ordinarie telefon- och öppettider
Undantag från ordinarie öppettider publiceras i vår offentliga kalender.

Sv: Vikinglarm

Jag har handlat från dem bara för ett par veckor sedan, så de har nog inte kursat.

När mitt Vikinglarm GSM slutade fungera beställde jag ett nästan identiskt på Ebay till en tiondels kostnad.
Fungerat i 2-3 år både hemma och i bilen utan anmärkning

Efter en månad hörde dom av sig med dålig ursäkt; supportsystemet hade legat nere. Men det gick inte ens att ringa till dom.... kan bara ångra att jag köpte larmet hos dom.

Varför maila,jag vill oxså veta går i tankar att köpa larm. Det är väl en av fördelarna med ett forum att alla kan ta del och ge info.

Varför maila,jag vill oxså veta går i tankar att köpa larm. Det är väl en av fördelarna med ett forum att alla kan ta del och ge info.
Tyvärr så ofta på forum, när någon löser ett problem så förklaras inte hur.
Satsa på ett riktigt larm istället.
Jag har Defa DVS90 med GPS och second authorization. Har även kopplat så det finns skalskydd på natten. Fungerar perfekt och styrs via original fjärr samt Defa fjärr vid avlarmning

När mitt Vikinglarm GSM slutade fungera beställde jag ett nästan identiskt på Ebay till en tiondels kostnad.
Fungerat i 2-3 år både hemma och i bilen utan anmärkning

Här är ett bland 1000 andra på Ebay!

Bilagor

• D69C6086-D434-4162-82F6-976317EDF2A0.png
    D69C6086-D434-4162-82F6-976317EDF2A0.png
    1,2 MB · Visningar: 144
Vikinglarm
Skrev till dom just nu ang batteribackup på centralenheten om det skall bytas.
Fick svar på 5 minuter. (bara om det inte fungerar vid strömavbrott)

Tillbaka
Toppen