• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Verkstad rekommendation

Amelie

HBK Medlem
Inlägg
42
Kommun
Trosa
HBK-Nr
14706
Medlemskap
2024
Hej
Vi bor i Trosa och har en chausson husbil baserad på FIat Ducato från 2015
Nu är det dags för en stor service med kamremsbyte och allt annat.
Vi har tidigare bott i Stockholm och servat bilen där med blandat resultat och prisnivå.

Nu söker vi rekommendation på bra och förhoppningsvis billig verkstad i området Trosa till Norrköping
så bilen blir i fint skick till sommarens resor.

Anders
 

Bäckis1843

HBK Medlem
Inlägg
2.387
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
28774
Medlemskap
2024
Kan rekommendera El & Diesel i Svärta, strax norr om Nyköping.
Kanske inte Sveriges billigaste men de gör riktigt bra jobb och vet vad de håller på med.
 

Lennart Eriksson

HBK Medlem
Inlägg
337
Kommun
Laxå
HBK-Nr
1411
Medlemskap
2024
Hej
Vi bor i Trosa och har en chausson husbil baserad på FIat Ducato från 2015
Nu är det dags för en stor service med kamremsbyte och allt annat.
Vi har tidigare bott i Stockholm och servat bilen där med blandat resultat och prisnivå.

Nu söker vi rekommendation på bra och förhoppningsvis billig verkstad i området Trosa till Norrköping
så bilen blir i fint skick till sommarens resor.

Anders
Husbilslandet i Bäckhammar en bit att åka för dig men jag lovar att du inte blir missnöjd med deras arbete. Dom är en auktoriserad fiat verkstad med mycket konkurrenskraftiga priser. Vill du ringa och kolla pris är deras telefon nr 0550 29385.
 

lenmar

HBK Medlem
Inlägg
1.315
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2024
Hej
Kan starkt rekommendera SLS Bilverkstad i Norrköping som vi har rabatt hos. Gjorde byte av kamrem,vattenpum,olja,filter m.m. till ett mycket bra pris. Jag jämförde med nämnda närbelägna verkstäder
 

skoogis

HBK Medlem
Inlägg
1.040
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Jag provade BT Iveco verkstad Norrköping två gånger, En gång för mycket tyvärr. Tur att det finns bättre ställen.
Fått tips om Iveco i Linköping. Lycka till
 
Toppen