• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vem vet om P4 Sveriges Radio i internet?

DF5XG

HBK Medlem
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
12069
Medlemskap
2025
Sedan igår försvann P4 Sveriges radio på Internet.
Jag använder "Auna" internetradio.

ThomasA

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2025
Om du skaffar en VPN-tunnel, kan du klara dig runt problemet i hela världen. Det finns gratis och i betalform. Själv använder jag en VPN-tunnel som kostar 40 kr/mån. Värt det. Den fungerar alltid. Kan se svensk TV, filmer och radio över internet. Det som händer är att den IP-adress du visar, i det här fallet Sveriges Radio, är svensk, dvs VPN-tunnelleverantörens. Sök på nätet efter VPN kanske du hittar något lämpligt. Lycka till.

Jack & Eva

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
15760
Medlemskap
2025
Okej Klas! Har du provat med mobiltelefonen (Android)? Jag har lyssnat på Radio Halland (P4) genom hela Europa. Klockrent!!

F

F.d. 59006

Guest
Går inte att lyssna på P4 över "utländska" internet/wifi om du inte har en vpn-tunnel för ca. 50:- kronor för en månad, alternativt kan man lyssna med svenskt mobilt internetkort/telefonkort i mobil eller dator. Ganska korkat av SR att försöka utestänga svenskar i utlandet från att lyssna eftersom det är så lätt att kringgå stoppet.

Toppen